menu

UX Writing

Masz jedną szansę, by zrobić dobre wrażenie. Ponad połowa użytkowników nie daje drugiej i wędruje dalej w poszukiwaniu lepszego doświadczenia. Dlatego takie znaczenie ma sposób, w jaki prezentujesz swoje usługi na stronie internetowej czy jak komunikują się Twoi pracownicy obsługi klienta.

Nasz zespół dobrze rozumie psychologię odbiorcy i metody skutecznego oddziaływania. Specjalizujemy się w tworzeniu przemyślanych treści, które prezentują ofertę, przekonują do nawiązaniu relacji i pomagają ją utrzymać i uczynić możliwie gładką i przyjazną. 

W pracy koncentrujemy się na dokładnym zrozumieniu potrzeb użytkownika i przygotowania treści, które pomogą mu lub jej podjąć dobrą decyzję i sprawnie załatwić sprawę. Wszystko to w zgodzie z Twoją marką i jej tonem wypowiedzi. W ten sposób oszczędzasz czas swoich pracowników i zwiększasz konwersję, często kilkukrotnie w stosunku do wariantu sprzed rozpoczęcia z nami współpracy.

Koncentracja na rezultacie

Pracujemy z myślą o celu, jaki stawiasz danej treści i odpowiednio do tego dobieramy narrację, styl i słownictwo

Wyspecjalizowany zespół

Jesteśmy entuzjastami zwięzłych, przejrzystych i nade wszystko skutecznych treści

Modułowość oferty

Od audytu, przez pojedyncze warsztaty do włączenia w codzienny obieg korespondencji - dopasujemy ofertę do Twoich unikalnych potrzeb

KLUCZOWE ETAPY

Jak wygląda typowy projekt UX writingowy

Diagnoza

Zaczynamy od przeglądu status quo: jak dziś wygląda komunikacja Twojej organizacji w obszarze, którym będziemy się zajmować. Jakie są jej założenia i jakie realizuje cele. Wreszcie z jakimi problemami się mierzysz i co chciałbyś zmienić.

Warsztaty

Teksty są ważne, ludzie za nimi stojący są ważniejsi. Wspólnie pracujemy nad zmianą praktyk i podejścia, tak by pożądana zmiana rozgościła się i utrwaliła w organizacji. Przykładowe tematy warsztatów to wypracowanie tonu marki, standardów w korespondencji z klientem czy architektury treści na stronie internetowej.

Rekomendacje i gotowe teksty

Na podstawie diagnozy i ewentualnych warsztatów tworzymy rekomendacje, gotowe szablony i listy kontrolne. A jeśli tak wspólnie zadecydujemy, sami siadamy do pisania, pracując z Twoim zespołem aż do ostatniej kropki (śmierci).

Monitoring skuteczności

Postawy i potrzeby użytkowników regularnie się zmieniają. Dlatego często wracamy do  projektowanych przez nas treści, by na podstawie analizy danych i informacji zwrotnych czynić je jeszcze lepszymi.

OPINIE O NASZEJ FIRMIE

Nasze realizacje

Czytaj więcej

Jak publikujesz po angielsku – co jest najważniejsze?

Jak napisać tekst, który brzmi naturalnie, jakby stworzył go native speaker, a jednocześnie wzmocnić przekaz?

Czytaj więcej

Strona bierna. Co mówią brytyjskie i amerykańskie autorytety?

Polscy autorzy kochają stronę bierną, ale anglosascy pisarze unikają jej jak ognia. Skąd ta różnica i co oznacza dla pisania, przekładu i redakcji tekstów akademickich?

Czytaj więcej

Cytaty robimy najpierw!

Listy nieodnalezionych cytatów robimy zawsze, ale od czasu tej przygody przekładowej wiemy już, żeby robić to nie w ostatnim, ale pierwszym kroku przekładu.

Porozmawiajmy o współpracy

Newsletter

Rozważamy zagwozdki językowe, dzielimy się pomysłami redakcyjnymi i dobrymi praktykami z pisania akademickiego.

Newsletter wysyłamy raz w miesiącu.

Biznes

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.