menu

UX Writing

Masz jedną szansę, by zrobić dobre wrażenie. Ponad połowa użytkowników nie daje drugiej i wędruje dalej w poszukiwaniu lepszego doświadczenia. Dlatego takie znaczenie ma sposób, w jaki prezentujesz swoje usługi na stronie internetowej czy jak komunikują się Twoi pracownicy obsługi klienta.

Nasz zespół dobrze rozumie psychologię odbiorcy i metody skutecznego oddziaływania. Specjalizujemy się w tworzeniu przemyślanych treści, które prezentują ofertę, przekonują do nawiązaniu relacji i pomagają ją utrzymać i uczynić możliwie gładką i przyjazną. 

W pracy koncentrujemy się na dokładnym zrozumieniu potrzeb użytkownika i przygotowania treści, które pomogą mu lub jej podjąć dobrą decyzję i sprawnie załatwić sprawę. Wszystko to w zgodzie z Twoją marką i jej tonem wypowiedzi. W ten sposób oszczędzasz czas swoich pracowników i zwiększasz konwersję, często kilkukrotnie w stosunku do wariantu sprzed rozpoczęcia z nami współpracy.

Koncentracja na rezultacie

Pracujemy z myślą o celu, jaki stawiasz danej treści i odpowiednio do tego dobieramy narrację, styl i słownictwo

Wyspecjalizowany zespół

Jesteśmy entuzjastami zwięzłych, przejrzystych i nade wszystko skutecznych treści

Modułowość oferty

Od audytu, przez pojedyncze warsztaty do włączenia w codzienny obieg korespondencji - dopasujemy ofertę do Twoich unikalnych potrzeb

KLUCZOWE ETAPY

Jak wygląda typowy projekt UX writingowy

Diagnoza

Zaczynamy od przeglądu status quo: jak dziś wygląda komunikacja Twojej organizacji w obszarze, którym będziemy się zajmować. Jakie są jej założenia i jakie realizuje cele. Wreszcie z jakimi problemami się mierzysz i co chciałbyś zmienić.

Warsztaty

Teksty są ważne, ludzie za nimi stojący są ważniejsi. Wspólnie pracujemy nad zmianą praktyk i podejścia, tak by pożądana zmiana rozgościła się i utrwaliła w organizacji. Przykładowe tematy warsztatów to wypracowanie tonu marki, standardów w korespondencji z klientem czy architektury treści na stronie internetowej.

Rekomendacje i gotowe teksty

Na podstawie diagnozy i ewentualnych warsztatów tworzymy rekomendacje, gotowe szablony i listy kontrolne. A jeśli tak wspólnie zadecydujemy, sami siadamy do pisania, pracując z Twoim zespołem aż do ostatniej kropki (śmierci).

Monitoring skuteczności

Postawy i potrzeby użytkowników regularnie się zmieniają. Dlatego często wracamy do  projektowanych przez nas treści, by na podstawie analizy danych i informacji zwrotnych czynić je jeszcze lepszymi.

OPINIE O NASZEJ FIRMIE

Nasze realizacje

Czytaj więcej

Jak przygotować monografię zbiorową do redakcji językowej? Dobre praktyki i kompletna checklista

Monografie zbiorowe należą do najczęstszych form publikacji naukowych. Sprawdź, jak odpowiednio przygotować je pod względem redakcyjnym.

Czytaj więcej

Publikuj tam, gdzie chcesz

Kiedy piszesz pracę naukową, każda myśl jest na wagę złota – to dlatego język, którym się posługujesz, jest równie ważny jak zawartość merytoryczna.

Czytaj więcej

Czy AI może zastąpić ludzką redakcję tekstu?

W czasach, w których naukowcy coraz chętniej powierzają AI redakcję i tłumaczenie tekstów naukowych, rodzi się pytanie: czy naprawdę możemy jej w pełni zaufać?

Porozmawiajmy o współpracy

Newsletter

Rozważamy zagwozdki językowe, dzielimy się pomysłami redakcyjnymi i dobrymi praktykami z pisania akademickiego.

Newsletter wysyłamy raz w miesiącu.

business

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.